Regulamin Sklepu
§ 1 Postanowienia wstępne
1. Sklep internetowy serwisu swinickiwsieci.pl , dostępny pod adresem internetowym swinickiwsieci.pl/sklep prowadzony jest przez Bartosza Świnickiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Świnicki Strony Bartosz Świnicki wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 6152011047 REGON 365007829.
2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu
§ 2 Definicje
1. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
2. Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Świnicki Strony Bartosz Świnicki, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 6152011047 REGON 365007829.
3. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
4. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
5. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym tutaj.
6. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
7. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
8. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
9. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
10. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
11. Produkt – dostępny w Sklepie produkt cyfrowy będący przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
12. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego.
13. Plik. Plik elektroniczny lub cyfrowy, w którym zawarty jest kontent (w szczególności e-book, audiobook, e-prasa, aplikacje multimedialne) przeznaczony do odczytania, odsłuchu lub innego odtworzenia (zgodnie z opisem umieszczonym w Sklepie) za pomocą Urządzenia Elektronicznego.
14. Niniejszy Regulamin dotyczy płatności za pomocą Integratora Płatności PAYNOW, którego dostawcą jest mBank S.A. Usługobiorcą jest każdy podmiot korzystający z usług opisanych w Regulaminie (zwany dalej: Usługobiorcą), będący klientem Interpolisa.pl Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem: ul. Reymonta 64, 97-500 Radomsko, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi – Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy
Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000506935, REGON: 101770725, NIP: 7252075797 (zwana dalej: Spółką) w zakresie świadczenia usług płatniczych na rachunek Spółki, opłacający dokument wystawiony przez Spółkę za usługi lub dobra dystrybuowane przez Spółkę, w szczególności za polisy ubezpieczeniowe (zwane dalej: Dokument).
15. Dostawcą usługi płatności drogą elektroniczną PAYNOW jest mBank S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Senatorskiej 18, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, nr rejestru przedsiębiorców KRS 0000025237, NIP: 526-021-50-88, REGON: 001254524 (zwany dalej: Dostawcą).
§ 3 Kontakt ze sklepem
Adres Sprzedawcy:
Bartosz Świnicki
ul. Okrzei 2/6, 59-900 Zgorzelec
Adres e-mail Sprzedawcy:
swinickibartosz@gmail.com
Numer rachunku bankowego Sprzedawcy:
27 1090 1968 0000 0001 4805 5225
PL27 1090 1968 0000 0001 4805 5225
Kod SWIFT MBANK : WBKPPLPP
Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresu e-mail podanego w niniejszym paragrafie.
§ 4 Wymagania techniczne
Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową
aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
włączona obsługa plików cookies
§ 5 Informacje ogólne
1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest przez podanie niezbędnych danych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
3. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
4. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt, o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
5. Inforamcje zawarte w programch w żaden sposób nie zastępują konsultacji specjalistycznej – dieteteycznej lub lekarskiej .
6. Informacje zawarte w programach należy traktować tylko i wyłącznie inforamcyjnie, w żaden sposób nie namawiamy do stosowania reguł, produtków , suplementów ani żadnych rad – bez wcześniejszej konsultacji ze specjalistą.
7.Informacje zawarte w programach należy traktować jako formę podcastu, którego forma jest tylko i wyłącznie popularno – naukowa.
8. Ani właściciel strony, ani żaden z gości nie odpowiada za działania podjęta na podstawie przesłuchanych lub przeczytanych materiałów
§ 6 Zasady składania zamówienia
W celu złożenia Zamówienia należy:
wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny);
kontynuować zakupy poprzez klikniecie przycisku “Wróć do zakupów” lub wybranie opcji “Przejdź do kasy”
wypełnić Formularz dostępny po kliknięciu opcji “Przejdź do kasy” a następnie kliknąć na opcję “Kupuję i płacę” i dokonać stosownej płatności na stronie dostawcy systemu płatności, którym jest Tpay.
§ 7 Metoda dostawy oraz płatności
Natychmiast po poprawnym dokonaniu płatności Klient, na podany przez siebie adres e-mail dostanie wiadomość zawierającą link do zakupionych plików cyfrowych.
Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
– przelew online lub tradycyjny
– BLIK
– płatność za pomocą karty debetowej lub kredytowej
– płatność za pomocą portfeli elektronicznych takich jak Google Pay, Visa Checkout czy Masterpass.
Szczegółowe informacje akceptowalnych metod płatności znajdują się za stronie https://tpay.com/o-tpay/o-firmie
§ 8 Wykonanie umowy sprzedaży
1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 6 Regulaminu.
2. Po złożeniu i opłaceniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie a link do zamówionego produkty cyfrowego wysyłany jest automatycznie. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
§ 9 Prawo odstąpienia od umowy
Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. W związku z usługą automatycznej wysyłki na adres e-mail Kupującego nabyty plik zostaje przekazany do dyspozycji Konsumenta natychmiast po opłaceniu zamówienia i z tą chwilą prawo do odstąpienia od umowy wygasa.
§ 10 Reklamacja i gwarancja
Na produkty cyfrowe sprzedawane w niniejszym serwisie nie jest przyznawana gwarancja.
Każdy Użytkownik może zgłaszać reklamacje dotyczące wszelkich usług wymienionych w niniejszym Regulaminie (w tym wad i usterek Plików). Reklamacje powinny być składane wyłącznie na adres e-mail swinickibartosz@gmail.com lub za pomocą formularz kontaktowego dostępnego na stronach Serwisu.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia otrzymania. O rozstrzygnięciu reklamacji Sprzedawca poinformuje Użytkownika – pocztą elektroniczną – na adres e-mail, z którego nadesłana została reklamacja; listownie – zgodnie z adresem podanym przez Użytkownika w reklamacji złożonej listownie.
§ 11 Dane osobowe w sklepie internetowym
1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego jest również podmiot obsługujący płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą w Sklepie internetowym.
4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
§ 12 Postanowienia końcowe
1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.